5 Şubat 2012 Pazar

Ben beklerim sen gelmezsin

   Sürekli uyuyorum şu sıralar. Elimden gelen tek şey bu. Uyursam eğer bütün acılarımın dineceğini öğrendim artık.Çok bekledim seni ve biliyor musun hala bekliyorum. Beni terk ettiğinden beri gözümü saatten ayırmadım. Evet inanmıyorsun ama gerçekten öyle.O saate bakarak uyuyakalıyorum ve uyandığımda yine aynı manzara. Bugün ilk defa aynaya baktım, gözlerim kan çanağına dönmüş. Akan rimelimi hala silmedim. Ne mi düşünüyorum ? Sanki ruhum bedenimden çekiliyor gibi. Her dakika nasıl geri dönmeyişini izliyorum. Aynadaki yansımam biraz senin eserin. Beni bu şekilde görmeni istemem. Kendimi toparladım ve aynanın karşısına geçtim. Makyajımı, saçlarımı yaptım. Mutfağa doğru ilerledim ve hapları elime aldım. Uyursam bütün dertlerin dineceğine inanıyorum. Beni en son görüşünde karşına güzel çıkmak istedim. Üzülme sakın, ben yukarıdan hep seni izliyor olacağım ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KONUŞMAK SADECE SESTEN IBARET..