11 Nisan 2012 Çarşamba

Vedalar bana göre değil...
  Bir kelebeğin kanat seslerinde arıyorum anlatamadığım sessizliği. Dizlerimi karnıma doğru çekmiş uzanıyorum öylece. Cevaplayamadığım sorulara lanet edercesine.
 Yağmurlu kış günlerinden nefret ediyorum. Yağmurlu havalar bana seni hatırlatıyor. Cevaplayamadığım sorular var. Sahi neden hep sana geleceğim zaman yağmur yağardı ?
  Ağlamaktan çekinirdim bir zamanlar. Yağmurlu havaları da severdim. Gizliyordu çünkü akan gözyaşlarımı yağmur damlalarında. 
  Saatin tik tak sesinden başka hiç ses yok. Camı açık unutmuşum. Rüzgar estiği zaman uğultu geliyor arada. Deli gibi bağırmak istiyorum ama gücümün olmadığını hissediyorum. Boğazım kuruyor su isteyecek hiç kimsemin olmadığını fark ediyorum.
  Bu söylediklerimin hiç biri önemli değil. Hepsine aynı cevabı verebilirim belkide. Bana sorulan her sorunun en net cevabıydın sen.
Giderken bir elvedaya sığdırdığın bütün cümlelerin tek yüklemi yapabileceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KONUŞMAK SADECE SESTEN IBARET..